Toyota C-HR

Toyota C-HR PHEV 2025. Wersje, napędy, osiągi, ceny. Co można kupić?

Co oferuje i ile kosztuje nowa Toyota C-HR z napędem hybrydowym plug-in? Przyjrzeliśmy się ofercie japońskiego producenta i zebraliśmy dla was najważniejsze informacje w jednym miejscu.

Toyota C-HR jest obecnie jednym z najpopularniejszych modeli japońskiego producenta. Na rynku europejskim sprzedało się ponad milion sztuk tego modelu, który przez lata był oferowany w różnych wariantach i z różnymi napędami. Obecnie na rynku dostępna jest jego druga generacja, którą można dostać w sumie z czterema napędami. Nas interesuje jednak ten najmocniejszy i zarazem jedyny, który można ładować z gniazdka.

Toyota C-HR
fot. Toyota

Toyota C-HR PHEV – silnik

Sercem hybrydowego napędu Toyoty C-HR jest silnik i pojemności 2.0 litrów, który generuje 151 KM mocy oraz 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Łączna moc układu napędowego to natomiast 223 KM. Przyśpieszenie od 0 do 100km/h wynosi 7,4 sekundy. Jednostka spalinowa wspierana jest przez silnik elektryczny podłączony do baterii o pojemności 7,5 kWh.

Toyota deklaruje, że zasięg elektryczny wynosi 66 kilometrów, natomiast średnie spalanie może zejść do 0,8 l/100 km. Teoretycznie jest to możliwe, owszem. Trzeba jednak pamiętać, że takie wartości są możliwe tylko przy w pełni naładowanej baterii i tylko do czasu jej rozładowania. Więc jeśli poruszamy się tylko po mieście i doładowujemy auto w domu, to jak najbardziej. Ale gdy tylko wyjedziemy w dłuższą trasę to należy spodziewać się normalniejszych wartości spalania.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Toyota przyspiesza w elektromobilności. Prawdziwy wysyp nowych modeli

Toyota C-HR
fot. Toyota

Wymiary

Toyota C-HR ma 4362 mm długości, 1832 mm szerokości oraz 1564 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi natomiast 2640 mm. Auto jest więc typowym crossoverem i w kwestii miejsca we wnętrzu zapewnia komfortowe podróże przede wszystkim kierowcy i pasażerowi z przodu. Wysocy pasażerowie raczej nie polubią tylnej kanapy w C-HR, przewożenie na niej trzech dorosłych osób raczej jest opcją na bardzo wyjątkowe sytuację.

Bagażnik w wersji plug-in hybrid ma zaledwie 310 litrów. Oczywiście to pewnego rodzaju standard, że przy tego typu napędach tracimy przestrzeń ładunkową. To jednak sprawia, że Toyota C-HR raczej nie jest opcją dla osób, które często i w znacznym stopniu korzystają z bagażnika.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Toyota bZ4x 2025. Wersje, silniki, ceny. Co można kupić?

Toyota C-HR
fot. Toyota

Wersje wyposażenia

Japoński producent standardowo już nie ogranicza klientów w kwestii personalizacji samochodu. Toyota przygotowała aż 5 wariatów wyposażenia – Comfort Plus, Style, Executive, GR Sport i Tokyo Edition. W bazowej wersji znajdziemy m.in. 17-calowe aluminiowe felgi, automatyczną dwustrefową klimatyzację, światła główne w technologii LED, podgrzewane przednie fotele, system multimedialny z 8-calowym wyświetlaczem, system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu, czy też wyświetlacz kierowcy o przekątne 12,3 cala.

Wybierając opcje Style dostajemy o cal większe felgi, czujniki parkowania czy większy wyświetlacz systemu multimedialnego. Dodatkowo od tego wariantu możemy już konfigurować także nadwozia dwukolorowe. W wersji Executive dodatkowo pojawiają się także nawilżacz i oczyszczacz powietrza, regulowany elektryczne fotel kierowcy, ambientowe oświetlenie oraz 19-calowe felgi.

W dwóch najwyższych wariantach dostajemy natomiast najlepsze to co Toyota ma do zaoferowania. W wersji GR Sport dostajemy adaptacyjne i matrycowe światła, system kamer 360 stopni oraz zaawansowanego asystenta parkowania. W Tokyo Edition natomiast także pojawiają się matrycowe reflektory, ale dochodzą m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz typu HUD system audio przygotowany przez JBL, czy też panoramiczny dach.

Toyota C-HR
fot. Toyota

Co za dodatkową opłatą?

Toyota przygotowała także sporo pakietów doposażających, jednak ich dostępność rożni się zależnie od wybranej wersji samochodu. DO wersji Comfort nie dobierzemy żadnego pakietu, do Style jedynie dwukolorowe nadwozie z czarnym dachem w cenie 3 500 zł.

Wersję Executive możemy już doposażyć praktycznie do maksimum, bo w pakiecie VIP (13 000 zł) dostajemy dach panoramiczny wyświetlacz HUD oraz system audio JBL, natomiast w pakiecie Tech (również 13 000 zł) pojawiają się dodatkowo asystent zmiany pasa ruchu, adaptacyjne i matrycowe światła, system kamer 360 stopni, czy zaawansowany asystent parkowania.

W przypadku wersji GR Sport za 13 000 złotych dostajemy, system audio, wyświetlacz HUD oraz 20-calowe felgi, natomiast panoramiczny dach będzie kosztował nas dodatkowo 3 500 zł.

Toyota C-HR
fot. Toyota

Toyota C-HR PHEV – kolory lakieru

Toyota dla modelu C-HR przygotowała w sumie 11 wariantów kolorystycznych, jednak nie wszystkie dostępne są w każdej wersji wyposażenia. Poniżej przedstawiamy wszystkie dostępne opcje:

  • Pure White – bez dopłaty
  • Shimmering Silver – 2 500 zł dla Comfort Plus i Style, bez dopłaty dla Executive i GR Sport;
  • Platinum White Pearl – 3 500 zł dla Comfort Plus i Style, bez dopłaty dla Executive i GR Sport;
  • Imperial Red – 3 500 zł dla Comfort Plus i Style, bez dopłaty dla Executive i GR Sport;
  • Eclipse Black – 2 500 zł dla Comfort Plus i Style, niedostępny w innych wersjach;
  • Royal Grey – 2 500 zł dla Comfort Plus i Style, bez dopłaty dla Executive i GR Sport;
  • Precious Silver – bez dopłaty dla GR Sport, Executive i style z pakietem bi-tone;
  • Dark Teal – 2 500 zł dla Comfort Plus i Style, bez dopłaty dla Executive i GR Sport;
  • Volcano Orange – bez dopłaty dla GR Sport z pakietem Dynamic i Tokyo Edition;
  • Sulphur – bez dopłaty dla GR Sport, Executive i style z pakietem bi-tone;
  • Dynamic Grey – bez dopłaty dla GR Sport, niedostępny w innych wersjach.

Warto również dodać, że wersje Executive, GR Sport oraz Tokyo Edition występują tylko w wariancie z czarnym dachem.

Toyota C-HR
fot. Toyota

Toyota C-HR 2025 – cena

W polskich salonach w 2025 roku ceny Toyoty C-HR PHEV rozpoczynają się od 180 900 zł za wersję Comfort Plus. Poniżej przedstawiamy pełny cennik tego modelu:

  • Toyota C-HR PHEV Comfort Plus – 180 900 zł;
  • Toyota C-HR PHEV Style – 188 400 zł;
  • Toyota C-HR PHEV Executive – 196 900 zł;
  • Toyota C-HR PHEV GR Sport – 211 900 zł;
  • Toyota C-HR PHEV Tokio Edition – 215 900 zł.